Friday, April 3, 2009

近况

上篇文章让我感到无比的温暖
你们的每一个支持 都是对我的一种鼓励
就让我感动的
是封短讯
“兄弟,挺你”
短短的四个字
很有意思
谢谢你兄弟
-
爸爸的近况
目前还在专科医院
连日的物理治疗
让爸爸可以自己走路了
可是左手还是乏力
物理治疗师说
多努力 多给信心
有望恢复70至90巴仙
爸爸也不那么伤心了
慢慢开始接受
也慢慢建立信心
我告诉他两个月后我回家
一定要看到他好好地
保佑
-
最近的我
还是老样子
喜怒不一
不喜欢做戏的人
西风吹 靠西
东风吹 靠东
可是这就是上回《如何当人》里我提的“社会”
也许
我只是异类
真的搞不懂
要驾车为什么要喝酒
很酷吗?
人总是要等事情发生了
才来说对不起
我后悔了
-
这星期是我一生人最最最不懂形容的日子
连续好几天
上至senior。。batchmates。。下至juniors。。
说。。。
我肥了。。
靠!!!
肥从没在我字典出现
妈!!我不要啦
-
就酱
有空再分享我的世界 我的故事

15 comments:

Chi Leong said...

没事就好

你真的要坚强点哦
支持你

薇薇 said...

听见Uncle慢慢康复中,觉得很欣慰。
你也好好照顾自己吧,胖一点不要紧。你反正很瘦。

Seaneng said...

加油吧..

n i c o l e said...

good to hear tat...continue to 加油~
oh ya....my brother also said tat 你肥了..=p hmm...nvm larr...haha..

斌世无双 said...

nicole, u bro told u?
i thin d

Anonymous said...

yea...my frens say u getting fat d..y ar?

Anonymous said...

no lar, where got fat?
to me, guy got a bit fat only cute what..
haha xD

n i c o l e said...

haha....dun worry..
still very yeng xD
actually u nt fat lar~

CKC said...

si tua pui

tua pui kia

pui eh

Angel said...

u also got ppl say fat de lo?wao...the world is changing..

Live Station said...

stumbled upon your blog,

and sorry for what had happened to you.

everything happens for a reason...and for this, it teaches us to appreciate life and love even more.

best of lucks to your dad, and be strong ;)

-1 Ling- said...

wahahahahahahaha!!! I like kc's comment!!! =p

斌世无双 said...

shit.... if i am fat.. then kc is wut?

Anonymous said...

I think you are cute rather than fat~ ;)

xoxo~

Anonymous said...

Haha, from ur facebook photo i tot mayb it's just an optic illusion a.k.a angle problem, but then...seems like i was wrong...