Tuesday, August 26, 2008

BELATED brithday surprise !!

Last week 19/8 is my birthday...
today is 1 week anniversary!! haha..
i told u, u cant imagine wut is in my batchmates mind...
they gav me a surprise today...
i dunno where they found my old days photos.. thx to wan ling...
some pics i myself also never see b4...
they made a wonderful video for me... haha
thx to janning of course...

HAHA... i was form 3 n 4 tat time...

ermerm...

Kepada:

elyn, jasmine, elaine, janning, grace, wanling, n every1 involved in this,

TERIMA KASIH BANYAK BANYAK

merujuk perkara di atas, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas segala-gala "kejutan". Usaha kamu semua banyak banyak berjaya, saya akan menghargainya secara ikhlas..

sekian terima kasih.

Ketua keselamatan,

kplim

7 comments:

Anonymous said...

happy belated birthday! was touched as well, although not my birthday.. =P

CKC said...

kepada ketua keselamatan kplim...

tuan,

saya berasa amat kecewa atas kegagalan anak-anak buah saya untuk melindungi tuan...kawalan yang longar telah menyebabkan tuan TERKEJUT atas insident itu....

Mohon maaf tuan...

斌世无双 said...

tentera khai,

saya berpendapat anak anak buah kamu haruslah ketatan kawalan keselamatan, agar keamanan vista dapat dipelihara.

kplim...

wu liao..

Janning said...

kepada ketua keselamatan kplim...

tuan,

dengan membaca ayat-ayat yang telah tuan tulis, saya boleh membuat kesimpulan bahawa tuan tidak beberapa suka apa yang telah berlaku. oleh itu, saya akan screw the formality and just speak in english. haha

anyway, WEIIII...if the kawalan keselamatan too tight then we wouldn't be able to give u surprise wei! u dont like our suprise meh!!!! cheh! hmph!

Anonymous said...

Hey,你的Mic还没有开。

第一个图是什么时候?怎么没有印象的?

Revo.V said...

suai dao ah, u wearing krs uniform. haha

斌世无双 said...

jijitankyy: the 1 when u were form 5 , i was form 3
haha.. time fly....