Friday, February 6, 2009

以父之名

微涼的晨露 沾湿黑礼服 石板路有雾 父在低訴
我有很多爸爸
先有开国国父
为小马开辟荆途
二爸爸有发展之父之称
在未入棺材前 在为小马铺好小路
三爸爸为人较低调
可是注重家人团结
我叫他团结之父
四爸爸为人很强硬
动不动就打 动不动就骂
他是现代马来西亚之父
五爸爸最可怜
人家在前面都说他是廉洁先生
后面就笑他是通膨之父
我本身就觉得他还不错啦
可是不久后他会被青蛙王子踢走
青蛙王子为人 路人皆知
跳跳跳
不能说了
有人不给我说了
哈哈。。
青蛙有吃便便的吗?

11 comments:

Chi Leong said...

又是关于霹雳的文章
哈哈

斌世无双 said...

哇。。 别乱说话。。 等下我被捉

Anonymous said...

哈哈~我來也~
新年快樂,雖然過很久了..=.=
howya>?
"爸爸"終究是爸爸啦,罵了只會當不孝
搞不好你當了"爸"還跟他一樣..XD
開玩笑的,你這麼"廉潔"..
xoxoxoxo

Chi Leong said...

写了就别怕
我也写了
哈哈

mil0chel said...

AND it's STILL in chinese.. =.='''

斌世无双 said...

wei ya.. use google translater la.. Dr kang also use tat to spy on us!

~Live Life~ said...

You always have the sense of humour...and its expressed thru words!

Keep it up bro!

斌世无双 said...

Thx for ur compliment..

andrewL said...

Kp.. suggestion for you:
put up the link to google translator at you sidebar..

You notice or not everytime the people that complain also same wan.. i everytime come in complain same thing also sienz la..

彦霓::yen-nee said...

不会被抓的啦,哎哟!不过啊,和青蛙吃便便有什么关系的?做么我不明白的?

哈哈。

我是周杰伦的妻子,得空我拿这篇文字给他唱一下下,说不定会大卖,你就红过方文山了,几好!:)

斌世无双 said...

读我文章要联想。。
便便不就是naji......sssssss lo